Hemen Arayın!

+90 532 377 72 85

Tek Seansta Maksimum Greft Ağrısız Saç Ekimi

Ücretsiz Saç Analizi İçin Uzmanlarımızla İletişime Geçin”

Sapphire FUE Saç Ekimi

Saç ekiminin yapılacağı bölgedeki kanallar çelik uçlarla değil, gerçek Sapphire uçlar ile açılır.

DHI Saç Ekimi

"Doğrudan Saç Ekimi" anlamına gelir. Bu yöntemde saçlar micro motor yöntemi ile donör bölgeden alınır.

Traşsız saç ekimi

Traşsız Saç Ekimi

Tıraşsız saç ekiminde DHI İmplanter Pen tekniği kullanılır. Hastanın iş veya sosyal hayata hızlı dönmesi amaçlanır.

Hizmetlerimiz Hakkında Bilgi Alın!

Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi ve fiyat bilgisi için, hemen bizi arayabilirsiniz.

Hemen Arayın

Mutlu Hasta

Saç Ekim Uzmanı

Hizmetlerimiz

“Regardhair Saç Ekim Merkezi olarak size bir çok hizmet sunuyoruz.”

Konaklama Hizmeti

Misafirlerimize 3 Gün Boyunca 5 Yıldızlı Anlaşmalı Otellerimizde Kahvaltı Dahil Olarak Konaklama İmkanı Sunuyoruz.

Vip Transfer Hizmeti

Sizleri Havalimanında Karşılıyoruz ve Vip Aracımız İle Havalimanı-Otel- Hastane Arasındaki Ulaşımı Sağlıyoruz.

Tercüman Hizmeti

Misafirlerimize; Saç Ekim Süreci Boyunca Deneyimli Tercümanlarımızla ,Tercümanlık Hizmeti Veriyoruz.

1 Yıl Danışmanlık Hizmeti

Saç Ekim Operasyonu Sonrasında Sizlerden Gelen Sorulara Saç Ekim Uzmanlarımız 7/24 Cevap Veriyor.

Çalışma Saatlerimiz

Pazartesi - Cuma:
Cumartesi:
regardhair saç ekim

Sıkça Sorulan Sorular

Saç ekimi 7- 8 saat kadar sürer. Saç ekimi sonrasında kişi, iş ve sosyal çevresinde bu işlemin bilinmesini istemiyorsa yaklaşık 7 günlük bir zamana ihtiyacı vardır. Eğer bu tür endişesi yoksa 3 gün içinde günlük hayatına dönebilir.

• Sapphire FUE tekniği ve DHI Tekniğinin farkları arasında ilk dikkat çeken nokta, uygulama şekillerinin farklılığıdır.
  • Sapphire FUE tekniğinde kanal açılması gerekirken DHI Tekniğinde kanal açılmaz özel medikal kalemler ile direkt olarak uygulanır
  • Sapphire FUE tekniğinde tek seansta 5000-6000 arası, DHI tekniğinde tek seansta 2500-4500 greft ekim yapılabilir.

Saç ekiminden 20-30 gün sonra şok dökülme gerçekleşir genellikle 70.güne kadar devam edecektir.

3.aydan itibaren ise yeni saçlarınız çıkmaya başlayacaktır sürecin tamamlanması yaklaşık olarak 1 yıl sürecektir.

Kliniğimizden Görseller

"Hastalarımızın Yorumları"

Siz de yorum yapmak isterseniz buraya tıklayarak yorumunuzu yazabilirsiniz.

Arkadaşlar gayet işinin ehli uzman bir ekip tavsiye ediyorum. Almanyadan 3 kuzen geldik saçlarımızı ektirdik hepimizin saçları cıktı memnunuz operasyon öncesi ve sonrasında takip ve desteklerini esirgemeyen koordinator halil bey ve degerli ekibine cok tesekkur ederiz.

Murat Demirkaya

Arkadaşlar ufak bir bölgede saçlarım çıkmıyordu dhi tekniği ile 2000 greft saç ekimi yaptırdım öncelikle bütün ekibe teşekkür ediyorum baştan sona herşeyimle ilgilendiler başarılarının devamını dilerim

Hakan Korkmaz

Askeri personelim 2021 yılında saç ekimi için geldim ve başarılı bir ekim gerçekleştirdiler kendilerine çok çok teşekkür ediyorum Halil bey'i bulmalarını tavsiye ediyorum kendisi sizinle baştan sona kadar ilgileneceklerdir beni hala arayıp sorarlar herkese tavsiye ederim

Yusuf Akbaş

Hemen Randevu Alın!

Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak, fiyat teklifi almak ve detaylı görüşmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.